Wil je dat 2017 een bijzonder jaar wordt voor jou en jouw bedrijf? Dan hebben wij iets interessants te bieden. Op 10 maart vindt de 1e editie plaats van de Business Events die bij Tribes Utrecht Papendorp georganiseerd gaan worden. Op deze website kan je het registratieformulier invullen en gratis deelnemen als standhouder of door een workshop te organiseren. Je kunt je ook als bezoeker opgeven via EventBrite.
[vc_button url=”http://www.opencoffeeutrecht.com/business-event-1e-editie/” text=”Registreer je nu gratis” size=”” align=”center” type=”primary” outlined=”1″ icon=”” target=”_blank”]
1e editie Business Events op 10 maart 2017
Tijdens de eerste editie heb jij als ondernemer de kans om daar gratis bij aanwezig te zijn, met een stand, een statafel of als bezoeker. Je kunt jouw bedrijf dan onder de aandacht brengen bij een grote groep ondernemers, nieuwe bedrijven ontmoeten en netwerken. De Business Events vormen een professioneel platform voor ondernemers die de lat graag steeds wat hoger willen leggen. De rode draad die door alle events loopt is “Persoonlijke & Zakelijke Ontwikkeling”.
In samenwerking met Tribes Inspiring Workplaces gaat de Business Factory, ondersteund door Topshelf Media, een zestal bruisende Business Events organiseren bij Tribes Papendorp Utrecht. Inmiddels hebben al diverse ondernemers zich gemeld om deel te nemen en om mee te denken met het vormgeven van de events.
De events draaien om zowel zakelijke als persoonlijke groei en meer fun in jouw business. Met de juiste mindset kan jij jouw doelen bereiken én zelfs overtreffen. Daarom vormt de persoonlijke groeicomponent een onmisbaar onderdeel van een ondernemer, dus ook van onze Business Events. Die loopt als een rode draad door alle events.
Programma 10 maart 2017
12:00 – 13:00 uur: Netwerklunch, waarbij zowel standhouders, organisatoren van workshops als bezoekers elkaar tijdens de lunch kunnen ontmoeten
13:00 – 13:30 uur: Inloop bezoekers
13:30 – 13:35 uur: Opening 1e editie Business Events door Jolanda van Groningen
(organisator Business Events, eigenaar Business Factory en organisator van de Open Coffee Utrecht)
13:35 – 17:00 uur: 1e editie van de Business Events
17:00 – 18:30 uur: Afsluiting & Netwerkborrel
Meer over de Business Events in 2017
Tijdens de Business Events kan jij jouw bedrijf onder de aandacht brengen door een stand te bemannen, door een boeiende workshop of lezing te verzorgen of door een (product)presentatie of demonstratie te geven voor de bezoekers van de events. Aan jou de keuze of je eenmalig of vaker wilt deelnemen aan de events. Bijvoorbeeld als standhouder zodat je verzekerd bent van een grote hoeveelheid exposure voor jouw bedrijf.
Ontmoet interessante ondernemers: neem deel aan de 1e editie op 10 maart 2017
Wil jij zowel jouw bedrijf als jezelf naar een volgend niveau brengen en wil je interessante ondernemers ontmoeten? Wacht dan niet langer en meld je aan om deel te nemen aan het event als standhouder of door het geven van een presentatie of workshop via het formulier op deze pagina. Dan zien wij jou 10 maart 2017 graag tegemoet bij Tribes Inspiring Workplaces.
Zakelijke én Persoonlijke Groei
Het doel van de events is om ondernemers de mogelijkheden te bieden om van 2017 hun beste jaar ooit te maken. Wij gaan een platform faciliteren met als doel om ondernemers in verbinding te brengen met andere ondernemers om er voor te zorgen dat je meer connecties krijgt, meer fun hebt en meer omzet gaat genereren.
Landelijke Exposure
De members van de internationale Tribes community worden uitgenodigd om bij de events aanwezig te zijn. Tijdens het schrijven van dit artikel zijn er in Nederland 12 Tribes vestigingen en één in Brussel. Aan het einde van 2017 zal de teller de 20 vestigingen waarschijnlijk ruimschoots gepasseerd zijn. Via diverse partnerships worden de events verder in Nederland onder de aandacht gebracht. Tijdens elk event staan specifieke zakelijke thema’s centraal om jou als ondernemer en zakelijke professional te informeren en inspireren.
Het bezoeken van de events of het als standhouder deelnemen aan de events, wordt tegen een aantrekkelijke korting aangeboden aan de Tribes Community. De overige bezoekers kunnen de events bezoeken door een (earlybird) ticket te kopen of gebruik te maken van de mogelijkheden om een stand te bemannen of bijvoorbeeld een workshop te organiseren. Aan de 1e editie op 10 maart 2017 kan gratis worden deelgenomen en deze kan gratis bezocht worden.
6 Events in 2017: 4 x Business Development & 2 x Personal Development
Vier van de zes events krijgen qua opzet de vorm van een Business Square en twee events staan bol van inspirerende sprekers. Bij alle events vormt de combinatie van persoonlijke en zakelijke ontwikkeling de rode draad. De “personal development events” met enkele topsprekers op het programma mag je eigenlijk niet missen. Je zou bij wijze van spreken een dief zijn van je eigen persoonlijke en zakelijke ontwikkeling als je wel zou kunnen maar niet komt, maar dat is onze “bevooroordeelde mening”. Alle zes de events bieden ruime (netwerk)mogelijkheden om jouw netwerk en business een boost te geven.
Meld je nu aan
Heb jij interesse om jouw bedrijf meer onder de aandacht te brengen bij ondernemers? Wil je jouw netwerk en kennis vergroten, meer fun, meer omzet en jouw bedrijf en jezelf naar een volgend niveau brengen? Dan nodigen wij je van harte uit om op 10 maart 2017 naar Tribes Utrecht Papendorp te komen. Meld je via het formulier op deze pagina aan als je een stand wilt bemachtigen of bijvoorbeeld een workshop wilt geven. Graag tot 10 maart!
Heb je vooraf vragen? Bel gerust met Jolanda van Groningen voor meer informatie op 06-24.678.119 of vul het contactformulier in op de website van het Open Coffee Utrecht Business Network.
Locatie vr. 10 maart 2017
Tribes Utrecht Papendorp
Papendorpseweg 95
3528 BJ Utrecht
Over Tribes Utrecht, check Tribes
Route, check www.opencoffeeutrecht.com/route
AANMELDEN 1E EDITIE BUSINESS EVENT OP 10 MAART 2017
Vul het formulier in op deze pagina van de website van het Open Coffee Utrecht Business Network om je als standhouder of organisator van een workshop te registreren.