Nu de regels voor e-mailmarketing op het gebied van het vergaren van e-mailadressen en het versturen van ongewenste e-mail nieuwsbrieven aangescherpt zijn, zijn wij benieuwd hoe de markt hier mee omgaat. Persoonlijk zijn wij hier erg blij mee. Het dwingt ondernemers om eens goed na te denken over de inhoud van hun e-mails en hun doelgroep. Wanneer wordt iets als ongewenst beschouwd en wanneer maak je de doelgroep wel blij met een e-mail? Feit is dat het wettelijk verplicht is om actief te vragen of iemand jouw nieuwsbrief wil ontvangen. Je bent ook verplicht om in iedere nieuwsbrief de mogelijkheid te bieden om je af te melden voor de nieuwsbrief. Topshelf Media heeft hiervoor een uitstekend systeem waar al vele klanten naar volle tevredenheid mee werken.
Weten hoe het werkt? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief en zie hoe het werkt: AANMELDEN NIEUWSBRIEF.
Blijf nadenken
Traffic naar je website en e-mailadressen hebben totaal geen meerwaarde als deze niet tot je doelgroep behoren. Denk na en wees creatief met de mogelijkheden die je website en de online omgeving te bieden hebben. Maar nooit ten koste van je doelgroep!
Topshelf Media denkt graag met u mee en kan u adviseren over het op de juiste manier toepassen van de mogelijkheden die uw site en nieuwsbrieven u bieden. Neem daarom vrijblijvend contact met ons op.