Nederlandse Influencers succesvol voor goede doelen
Sinds de oprichting in 2016 speelt het Nederlands Influencers elftal Creators FC elke wedstrijd voor een goed doel. Met de opbrengst van de wedstrijd van 5 juli 2023, te weten NIRO Legacy vs Creators FC mannen, zijn ze door de magische grens van één miljoen euro heen gegaan, zie de post op LinkedIn van Roy de Coach (Roy van Rossum) ⚽️🎉
Roy de Coach, de oprichter en coach van het team, wil dan ook iedereen bedanken die hier op wat voor manier dan ook een steentje aan heeft bijgedragen. “Ik denk aan de sponsors, in het bijzonder Voetbalshop en XXL Nutrition, die het mogelijk maken om de wedstrijden überhaupt te kunnen spelen. Het zijn namelijk kostbare producties. Alle spelers / speelsters, crew en uiteraard onze vaste media partners EVC Multimedia, Text & Images en Topshelf Media. Management OA producties voor de optimalisatie van het YouTube kanaal en Puma en Adidas die ons voorzien van influencer waardige tenues. En uiteraard de honderden vrijwilligers die in al die jaren in wat voor een vorm dan ook betrokken waren bij wedstrijden. Ik zal ongetwijfeld mensen vergeten zijn dus ook een dikke SO naar jullie 😉 Op naar de twee miljoen euro !!!”
Topshelf Media is mediapartner van Creators FC
Als mediapartner van Creators FC zijn wij verantwoordelijk voor de website, de e-mailmarketing en de webshop. Wij dragen bijvoorbeeld zorg voor het goed verlopen van de e-ticketing. Tijdens de wedstrijden gebruiken de stewards de QR Code Scanning App uit de App Store en Android Store, om de tickets van de meestal uitverkochte wedstrijden, met regelmatig enkele duizenden bezoekers, te scannen en de bezoekers in te checken.
Bedankt voor je interesse. Als je iets wilt delen, tips of suggesties hebt met betrekking tot bovenstaande, laat 't mij weten!
Met ondernemende groeten,
Martin H.C. Planken, BCom, NIMA-B
Internet Ondernemer
Oprichter / algemeen directeur Topshelf Media
"Your hungry, driven and creative marketing partner."
"Knowledge brings you from A to B. Imagination brings you everywhere."
"When you change what you believe is possible, you change what becomes possible."