Op maandagavond 9 mei vond de derde cursusavond van de Social Media Workshop plaats die Topshelf Media in samenwerking met de Volksuniversiteit Nieuwegein aanbiedt. Aan het einde van de avond namen alle cursisten deel aan de online Social Media Quiz van 40 vragen.
Er waren twee cursisten met het hoogste percentage goede vragen. Dat waren Nourdin Bouchikhi en Marianne Sluis met 55%. Er was een extra vraag nodig om de winnaar te bepalen. De vraag was: met welk percentage is het aantal bezoekers aan de website www.facebook.com gestegen in maart 2011 ten opzichte van maart 2010? Mevrouw Sluis zat het dichtst bij het juiste antwoord. Zij zei 68% en de heer Bouchikhi 60%. Het antwoord is namelijk 76%. Mevrouw Sluis heeft haar eigen domeinnaam gewonnen plus een e-mailaccount, aangeboden door Topshelf Media of een persoonlijke speedcourse social media van één uur.
Social Media Quiz
Binnenkort gaat de Social Media Quiz van start. Vind je het ook leuk om je social media kennis te testen? Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief van Topshelf Media >>. Via de eerst volgende nieuwsbrief kan je meedoen aan de quiz.
Wil je meer weten over sociale media als Facebook, Twitter en LinkedIn of wil je weten wat YouTube of bijvoorbeeld de Location Based Service Foursquare voor jou kan betekenen? Geef mij dan s.v.p. een belletje of vul bijvoorbeeld het Bel-Mij-Terug-formulier in >>
Met sociale groet,
Martin Planken
Lees ook: Martin Planken wordt de nieuwe burgemeester van Nieuwegein >>
Volg ons op Twitter @Topshelf_Media
Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Topshelf Media >>