Normaal gesproken zit de eigenaar van Topshelf Media aan de bureauzijde van een reclamecampagne. Voor de verandering is Martin Planken nu een keer onderdeel van een campagne: hij is één van de gezichten van de P+R Utrecht campagne. Doelstelling van de campagne is om de vier transferia rondom het centrum onder de aandacht te brengen en het gebruik daarvan te bevorderen.

Martin Planken: gezicht van de P+R Campagne Utrecht



slimUTRECHTin.nl

Belangrijk onderdeel van de promotiecampagne is de website www.slimUTRECHTin.nl. Hierop staat onder meer welke P+R je het beste kunt gebruiken als je van buiten Utrecht komt en wat de slimste route naar de verschillende P+R’s is.
Mensen die Utrecht bezoeken, kunnen voor slechts € 4,- één dag parkeren op een P+R terrein én met maximaal vijf personen verder Utrecht in reizen met tram of bus. Om hiervoor meer aandacht te krijgen, start de gemeente zondag 12 september een speciale campagne. Wethouder Lintmeijer geeft hiervoor om 10.45 uur de aftrap op het Vredenburg tijdens de Autovrije Zondag.
TukTuk en P+R-campagneteam
“Voor €4,- kun je niet eens een uur in de binnenstad parkeren”, aldus wethouder Lintmeijer. “Meer mensen moeten dit weten.” Daarom deze campagne, die twee jaar duurt. Op evenementen zoals het Autovrije Uitfeest is een P+R campagneteam aanwezig. Op de Autovrije Zondag kunnen bezoekers zich de hele dag laten vervoeren met de elektrische tuk tuk en er is een bijzonder P+R fotosouvenir te krijgen. Dit naast de vele andere activiteiten die dag. Kijk voor meer informatie op www.uitfeest.nl en www.utrecht.nl/autovrijezondag.

Martin Planken is één van de gezichten van de P+R Utrecht campagne, zie:


>> www.slimUTRECHTin.nl