De leukste kapsalon van 2015 in Nieuwegein is Jon Karelse Intercoiffure geworden. Zij staken met kop en schouders boven alle genomineerde kapsalons in Nieuwegein uit tijdens de Kapsalon van het jaar verkiezing 2015. In het kader van de wedstrijd heeft Topshelf Media diverse marketingacties voor Jon Karelse Intercoiffure gerealiseerd. Denk aan een activatiecamapgne in de salon, e-mailmarketing campagnes en social media marketing.
Uit alle aangemelde stemmen heeft Jon Karelse twee winnaars getrokken. De heer Ummels uit Houten heeft een jaar lang gratis knippen gewonnen t.w.v. € 180,00. Mevrouw Kroskinski uit Nieuwegein gaat met de metamorfose naar huis t.w.v. € 150,00.
Kapsalon Jon Karelse Intercoiffure
Paul van der Tol en Giacomo Invernizzi, eigenaar en bedrijfsleider van Jon Karelse Intercoiffure, zijn trots op hun prijs: “Ons team is op deze wijze echt in het zonnetje gezet. Wij bedanken iedereen hartelijk voor het uitbrengen van hun stem. Er is massaal gestemd op onze kapsalon via sms, e-mail en Facebook. Wij vinden het fantastisch dat zoveel mensen hebben laten weten dat zij ons de leukste kapsalon van Nieuwegein vinden.”
Stichting Haarwensen
Ook dit jaar was Stichting Haarwensen als goed doel verbonden aan de verkiezing. Hoe meer stemmen er werden uitgebracht, hoe groter het bedrag dat tijdens de Award Uitreiking aan Stichting Haarwensen zal worden overhandigd.