Voor onze opdrachtgever Kapsalon van Loo, waarvoor wij binnenkort een volledig nieuwe website gaan bouwen, hebben wij diverse marketing en communicatie activiteiten mogen uitvoeren om de kans zo groot mogelijk te maken dat zij de Mystery Visits Challenge van het RTL4 programma De Beste van Nederland zouden winnen! En dat is hun gelukt!
Gert van Vrouwerff, eigenaar van Kapsalon van Loo: “Wij waren al blij verrast dat wij genomineerd waren voor de “haringtest” onder de kapsalons, namelijk de Mystery Visit Challenge van het RTL4 programma “De Beste Van Nederland”. Wij hebben de verkiezing nu zelfs mogen winnen, dankzij de vele stemmen die op ons zijn uitgebracht. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor.”
Bekijk de bedank video voor alle mensen die hebben gestemd
[vc_video link=”https://youtu.be/c_OX9oPxbbA” ratio=”16-9″]
Over de verkiezing
Speciale mystery visitors bezochten in het geheim kapsalons door heel Nederland. Door deze geheime bezoeken, “Mystery Visits” genoemd, kwam de salon naar voren als één van vier beste salons in Nederland. Wij werden daarbij beoordeeld op kenmerken als de ontvangst, klantvriendelijkheid, service en beleving.
Dat zij de titel De beste Kapsalon Van Nederland dankzij de meeste stemmen mochten winnen, is een groot compliment voor alle stylistes. Zij ontmoeten jou graag bij hen in de salon.
Wil je de beleving van de beste kapsalon van Nederland zelf meemaken? Ga dan snel naar www.kapsalonvanloo.nl >>