L’Oréal Nederland heeft de opdracht aan Topshelf Media gegeven om de L’Oréal For The Future Sale mede te organiseren. Tijdens dit evenement, exclusief voor de vrienden en familie van L’Oréal medewerkers, zijn producten te koop tegen interessante kortingen. Deelname is alleen mogelijk na ontvangst van een persoonlijke uitnodiging.
Elke medewerker kan een x-aantal vrienden en familieleden uitnodigen. Elke supplier kan maximaal een x-aantal deelnemers uitnodigen. De aantallen worden automatisch geregistreerd door het systeem.
Foto: Hoofdkantoor L’Oréal in Hoofddorp.
Bedankt voor je interesse. Als je iets wilt delen, tips of suggesties hebt met betrekking tot bovenstaande, laat 't mij weten!
Met ondernemende groeten,
Martin H.C. Planken, BCom, NIMA-B
Internet Ondernemer
Oprichter / algemeen directeur Topshelf Media
"Your hungry, driven and creative marketing partner."
"Knowledge brings you from A to B. Imagination brings you everywhere."
"When you change what you believe is possible, you change what becomes possible."