De eerder door Topshelf Media ontwikkelde webshop www.lorealsale.nl voor de Nederlandse markt, heeft de “L’Oréal Simplicity Award” gewonnen in de categorie “Consumer @ Heart”.
Martin Planken: “Als eigenaar van Topshelf Media ben ik trots om een bijdrage geleverd te mogen hebben aan het succes van de L’Oréal Sale (nu L’Oréal For The Future Sale) met betrekking tot het mogen ontwikkelen van één van hun webshops. We doen dit met een heel team, dus bij deze een shout out naar het hele team, inclusief iedereen binnen L’Oréal Nederland waarmee we hebben mogen samenwerken.”
Foto: hoofdkantoor L’Oréal Nederland
Bedankt voor je interesse. Als je iets wilt delen, tips of suggesties hebt met betrekking tot bovenstaande, laat 't mij weten!
Met ondernemende groeten,
Martin Planken
Internetondernemer
"Your hungry, driven and creative marketing partner."
"Knowledge brings you from A to B. Imagination brings you everywhere."
"When you change what you believe is possible, you change what becomes possible."