Op vrijdagavond 17 augustus, de avond voor de opening van de United Jeugd Cup (UJC) 2012, heeft de wethouder van Sport te Nieuwegein, Helen van den Berg, de nieuwe website van de UJC gelanceerd. Dat deed zij met de mobiele telefoon van Martin Planken, eigenaar van Topshelf Media: Official Media Partner van de UJC. De feestelijke lancering vond plaats bij JSV Nieuwegein in aanwezigheid van de organisatie van de UJC.
Martin Planken, eigenaar van Topshelf Media: “Met veel plezier hebben wij ons voor de komende vijf jaar als Official Media Partner aan de United Jeugd Cup verbonden. Met het sponsoren van de website hopen wij gescoord te hebben bij de UJC maar aan de reacties te horen zit dat best goed.

Lancering nieuwe website United Jeugd Cup door wethouder van Sport, Helen van den Berg met rechts van haar Martin Planken van Topshelf Media en de organisatoren van de United Jeugd Cup.


Het hoogwaardige internationale voetbaltoornooi voor D1 elftallen van betaald voetbalorganisaties is inmiddels een begrip in binnen- en buitenland en wordt gehouden op het modernste sportcomplex van Nieuwegein. Teams als FC Utrecht, Ajax, Red Bull Salzburg, Groningen, Liverpool FC, Machester City, Konoplev, FC Utrecht en Hamburger SV strijden om de prijzen.
Over de website

De website is in vier talen uitgevoerd, te weten Nederlands, Engels, Duits en Spaans. In de website zijn diverse sociale media netwerken geïntegreerd zoals Facebook en Twitter. Op de homepage is een Facebook-integratie geïmplementeerd waarmee de personen worden getoond die de Fanpage hebben geliked. Ook zijn de laatste Tweets op de homepage te zien. Verder kan elke pagina en elk nieuwsitem via diverse sociale media netwerken worden gedeeld.
De website is voorzien van een content management systeem waarmee de United Jeugd Cup de website de website in een handomdraai zelf kan aanpassen en onderhouden. Nieuwsitems kunnen eenvoudig geplaatst worden inclusief afbeeldingen en video’s.

 
Over Topshelf Media

Topshelf Media ® zorgt voor het vergroten van de zichtbaarheid en omzet van en voorkeur voor organisaties, merken, diensten en producten. Dat doen wij door samen met onze klanten (online) marketingacties en campagnes te bedenken en/of door het ontwikkelen van de daaruit voortvloeiende digitale media.

Bij de digitale media die wij realiseren denk je aan robuuste en goed vindbare (mobiele) websites, webshops en webapplicaties. Denk ook aan het vormgeven en opzetten van Facebook Pages en E-mailnieuwsbrieven. Bovendien helpen wij onze klanten bij het opzetten en doorontwikkelen van hun Social Media accounts en het creëren van een positie binnen het Social Media landschap.
“Kennis brengt u van A naar B. Verbeelding brengt u overal. Wij laten onze ideeën graag tot de verbeelding spreken!”
Neem contact met ons op!
Vul gerust het Bel-Mij-Terug-formulier in >> en wij bellen u op het door u gewenste moment terug.
Met mobiele groet,
Topshelf Media
Martin Planken,
Chief Engagement Officer

Volg ons op Twitter >> @Topshelf_Media >>
Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Topshelf Media >>