Vandaag, op 07-07-2017, exact tien jaar na de oprichting van zijn bedrijf op 07-07-2007, kondigt Martin Planken de oprichting aan van de Topshelf Media Foundation. De doelstelling van de foundation is om de kracht van (online) marketing, communicatie, public relations en technologie in te zetten om non-profits te helpen bij het realiseren van hun doelstellingen en ambities.
Op 07-07-2007 richtte Martin Planken zijn bedrijf Planken Media op, zie het uittreksel van de Kamer van Koophandel. In 2009 werd de bedrijfsnaam gewijzigd in Topshelf Media ®: een naam die hij eerder overwoog en als het ware nog ‘op de bovenste plank’ had liggen.
Na werkzaam geweest te zijn bij zowel MKB bedrijven als diverse Multinationals, begon Planken in 2007 voor zichzelf om bedrijven te helpen bij het realiseren van hun ambities, door hen te ondersteunen op het gebied van (online) marketing, communicatie en public relations.
Meer informatie over de Topshelf Media Foundation zal binnenkort via http://www.topshelfmedia.org te lezen zijn.
[vc_button url=”http://eepurl.com/BGVYT” text=”Aanmelden nieuwsbrief >” size=”” align=”left” type=”secondary” outlined=”1″ icon=”fa-envelope-o” target=”_blank”]