Het ludieke hardloop- en wandelfestijn ‘IJsselstein ontmoet Montfoort’ van zaterdag 22 oktober is een geslaagd evenement geworden. Het was stralende weer met een prima temperatuur er er verschenen zo’n 600 deelnemers aan de start verspreid over beide steden voor de wedstrijd, aldus Elma Sandee van de organisatie (REactive). Bij Jachthaven Marnemoende ter hoogte van de Meerlobrug kwamen de lopers – uit IJsselstein met oranje shirt en uit Montfoort met een blauw shirt – elkaar tegen. Burgemeester Bert Jansen van Montfoort en burgemeester Patrick van den Brink van IJsselstein schudden elkaar onderweg de hand waarbij Jansen op de fiets reed en Van den Brink dat al hardlopend deed.
Topshelf Media is sponsor van ‘IJsselstein Ontmoet Montfoort’
Topshelf Media is sponsor geworden van het Rabo hardloop- en wandelfestijn ‘IJsselstein Ontmoet Montfoort’. De Rabobank is naamgever van het evenement. Na het succes van het ludieke hardloop- en wandelfestijn ‘IJsselstein ontmoet Vianen’ in 2010, gaf organisatie REactive een vervolg op 22 oktober 2011 met ‘IJsselstein ontmoet Montfoort’.
Er werd tegelijkertijd gestart vanaf de Overtoom in IJsselstein en de Parklaan in Montfoort, waarbij vervolgens naar de andere gemeente gelopen wordt. Degenen die in IJsselstein waren gestart, droegen een oranje shirt om in te lopen en de starters in Montfoort een blauw shirt. Het is 10 km van de ene naar de andere gemeente, waarbij gefinisht kon worden of gekeerd voor weer 10 km terug, met dus een afstand van 20 km.
Bereid je goed voor en volg een looptraining bij REactive
Ter voorbereiding op dit sportieve evenement, organiseerde REactive trainingen vanaf 15 augustus in IJsselstein, Houten en Vianen.
Inschrijven voor de loop kon via www.ijsselsteinontmoet.nl en op de dag zelf kon er worden ingeschreven in het Fulcotheater in IJsselstein en in de Antoniushof in Montfoort.
De startnummers konden op 22 oktober afgehaald worden in de startgemeente. Pouw Vervoer pendelde heen en weer tussen IJsselstein en Montfoort met 2 bussen om supporters te vervoeren en degenen die 10 km gelopen hadden. Er werden bij de loop ook verschillende hazen ingezet die gevolgd konden worden met een strak tijdsdoel.
Websites, Webshops, Webapplicaties en Online Marketing
Wil je meer weten over webdevelopment, e-mailnieuwsbrieven of hoe jouw website beter gevonden kan worden? Vul het Bel-Mij-Terug-formulier in >> in en ik bel je z.s.m.
Wil je meer weten over sociale media als Facebook, Twitter en LinkedIn of wil je weten wat YouTube of bijvoorbeeld de Location Based Service Foursquare voor jouw organisatie kan betekenen? Geef mij dan s.v.p. een belletje of vul het Bel-Mij-Terug-formulier in >>
Met sociale groet,
Martin Planken
Lees ook: Topshelf Media is Partner geworden van het internationale D-voetbal toernooi de United Jeugd Cup >>