Selecteer een pagina


De wethouder van Onderwijs, mevrouw Helen J. van den Berg, bracht maandagmiddag 17 januari 2011 een werkbezoek aan de Volksuniversiteit Nieuwegein (VUN). Tijdens dat bezoek werd zij door de voorzitter van de VUN, de heer Ben Weelink, en secretaris mevrouw Annette Kuipers, geïnformeerd over de volledig vernieuwde, full colour cursusgids met het nieuwe voorjaarsprogramma. Nieuwegein_wethouder_Helen_van_den_Berg_werkbezoek_Volksuniversiteit_Nieuwegein_en_Topshelf_MediaOok de samenwerking met internetbedrijf Topshelf Media ® kwam aan de orde. Directeur/Eigenaar Martin Planken bracht de wethouder op de hoogte van de ontwikkelingen op het gebied van nieuwe media met als middelpunt de lancering van de e-mail nieuwsbrief, zie www.topshelfmedia.nl/svun.
Bekijk hier de PDF versie van het artikel over
Topshelf Media in nieuwsblad Ons Nieuwegein >>

Topshelf_Media_in_Ons_Nieuwegein_met_wethouder_Helen_van_den_Berg_20_januari_2011
Wethouder mevrouw Helen van den Berg: “Het is mooi dat de Volksuniversiteit en Topshelf Media elkaar hebben weten te vinden en met gesloten beurs iets voor elkaar kunnen betekenen. De nieuwe cursusgids en de digitale nieuwsbrief van de Volksuniversiteit zijn daar goede voorbeelden van. Deze vernieuwingsslag maakt het voor alle geïnteresseerden nog makkelijker om de ontwikkelingen en het cursusaanbod te kunnen volgen en daar mag de Volksuniversiteit trots op zijn.”
Naast vertrouwde cursussen biedt de VUN diverse interessante nieuwe cursussen. De cursusgids is van buiten en binnen geheel vernieuwd. De gids is nu uitgevoerd in twee kolommen en iedere rubriek heeft een eigen kleur gekregen. Dit verhoogt de leesbaarheid aanzienlijk waarbij de cursussen makkelijker gevonden kunnen worden. De heer Ben Weelink, voorzitter van de VUN: “De elektronische nieuwsbrief is mogelijk gemaakt door Topshelf Media. Wij hebben dit bureau ontmoet tijdens de door Stichting Samen voor Nieuwegein georganiseerde Beursvloer Nieuwegein 2010. Daar brachten zij hun maatschappelijke betrokkenheid tot uitdrukking door het sluiten van niet minder dan zes deals, waaronder die met de VUN.”
Martin Planken: “Met veel plezier gaan wij de e-nieuwsbrief drie of vier keer per jaar versturen naar circa 5.000 geïnteresseerden. Wij hebben zowel de lay-out vormgegeven als de techniek ontwikkeld. Alles is volledig geautomatiseerd. De VUN past perfect bij ons. Wij bouwen websites en webapplicaties en verzorgen e-mailmarketingcampagnes. Verder doen wij dagelijks niet anders dan onze kennis en kunde delen om de internetmarketing- en salesdoelstellingen voor onze klanten te realiseren.” Alle cursussen zijn te vinden op de website www.svun.nl en in de cursusgids, die in Nieuwegein huis aan huis verspreid is. Voor de nieuwsbrief van de VUN, zie www.topshelfmedia.nl/svun.

Share This
× Hoe kan ik je helpen? Available from 08:00 to 18:00