De studenten in Maastricht die mijn workshop op 24 februari 2011 hebben bijgewoond beoordeelden die gemiddeld met het cijfer 9, net als de studenten van Business School Notenboom Eindhoven dat op 22 februari 2011 deden. Op 22 februari ben ik met mijn Social Media Tour gestart langs de drie vestigingen van Business School Notenboom, te weten Eindhoven, Maastricht en Hilversum. De studenten kregen gedurende drie uur een goed beeld van de mogelijkheden die het internet biedt.
Onderwerpen die aan bod kwamen waren: Webdesign en Usability, Content Management, Internet Marketing & E-mail Marketing, Social Media Marketing en Bloggen.
Na afloop van de workshop moesten de studenten in opdracht van Notenboom een enquête invullen. Dit om zo goed mogelijk inzicht te krijgen in de kwaliteit van de verschillende onderdelen van de workshop. Zij beoordeelden mijn workshop gemiddeld met het cijfer negen.
De vragen waren:
1) Sprak het onderwerp je aan?
2) Vond je de voordracht/informatie duidelijk geformuleerd?
3) Sluit de inhoud aan op je opleiding?
4) Vond je de spreker/trainer inspirerend?
5) Zou je deze spreker opnieuw willen horen?
Wil je meer weten over de workshop? Geef mij dan s.v.p. een belletje of vul bijvoorbeeld het Bel-Mij-Terug-formulier in >>
Met sociale groet,
Martin (van de bovenste) Plank(en)
Volg ons op Twitter @Topshelf_Media
Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Topshelf Media >>