Tijdens de Beursvloer Nieuwegein 2010 die op 18 november 2010 plaatsvond, heeft Topshelf Media een Social Media deal mogen sluiten met de stichting Welzijn Nieuwegein. Martin Planken, eigenaar van Topshelf Media: “Wij gaan een Social Media workshop organiseren voor alle vrijwilligersorganisaties in Nieuwegein. Het maatschappelijk veld zal de meest recente ontwikkelingen op het gebied van sociale media voorgeschoteld krijgen. Denk aan Twitter, Facebook, Hyves en LinkedIn.

Karin van Dijk van Stichting Welzijn Nieuwegein (l) en Martin Planken, eigenaar Topshelf Media


Stichting Welzijn Nieuwegein

SWN is een middelgrote welzijnsorganisatie die actief is in Nieuwegein en omgeving. Met zo’n 600 actieve vrijwilligers en 40 medewerkers leveren zij diensten aan de inwoners van hun werkgebied.
De diensten variëren van cursussen en bijeenkomsten tot advies en ondersteuning. Hun diensten hebben als doel het verbeteren van de leefbaarheid en het verhogen van de participatie van alle inwoners. Topshelf Media onderstreept deze doelstellingen.
Voor meer informatie kijkt u op www.welzijnnieuwegein.nl of neemt u contact op met Martin Planken van Topshelf Media.