Het actuele voorbeeld van Youp van ’t Hek geeft wel aan dat Social Media aardig aan het inburgeren is in Nederland. Waar Youp vorige week rond de 40.000 volgers zat is dat na twee tv optredens omhoog geschoten naar 61.296 (16:58 uur).
Toen ik aan dit blogje begon om 16:34 uur stond de teller nog op 61.257 volgers, waaronder ikzelf sinds vanmiddag. Ik ga Youp even volgen in zijn aanpak want hij draagt ook verantwoordelijkheid voor zijn acties. Anderzijds vind ik het interessant om te zien hoe T-Mobile er mee om gaat.

Youp van 't Hek op Twitter - 28-10-2010

Youp van 't Hek op Twitter - 28-10-2010


Social Media wordt in toenemende mate belangrijk voor het maken van keuzes want het is de digitale mond-tot-mond reclame van de laatste jaren. Ik wens T-Mobile succes met de PR-uitdaging van dit moment.
Het is bijna 17:00 uur. Ik schenk een lekkere koude Buckler in en check nog even snel in op Foursquare met m’n iPhone die ik via T-Mobile heb. Zolang het nog kan!
Met sociale groet,
@MartinPlanken

Interactie en het aangaan van de dialoog met je doelgroep(en) vormen de uitdaging voor organisaties bij de inzet van sociale media.