Met de Facebook Like & Win acties van Topshelf Media organiseer je een actie van de bovenste plank!
Wij realiseren gegarandeerd onderstaande 9 punten voor je met een niet goed geld terug garantie.
Alle voordelen op een rij van onze Facebook Like & Win acties
- Alles volgens de regels van Facebook
- Meer likes/fans voor jouw Facebook pagina
- Je ontvangt alle namen en e-mailadressen van de deelnemers (uniek!)
- De actie werkt ook op smartphones en tablets
- Je hebt de vrijheid in content en design
- Jouw naamsbekendheid en goodwill gaan omhoog
- Meer engagement en interactie op jouw pagna
- Je vergroot je bereik waardoor je meer omzet kunt genereren
- Je krijgt meer vrolijke fans (yeah!)
Al voor € 275 heb je een volledige Facebook Like & Win actie!
Je ontvangt van ons alle e-mailadressen en namen van de deelnemers.
Met de officiële Facebook applicatie van Topshelf Media heb je snel meer fans via onze marketingacties die geheel volgens de Facebook regels worden georganiseerd. Zo voldoe je aan alle regels van Facebook en voorkom je dat jouw Fanpagina wordt verwijderd door Facebook.
Het grootste voordeel van onze wedstrijden is dat je de namen en e-mailadressen van de deelnemers aan jouw wedstrijd/actie van ons ontvangt. Dit in tegenstelling tot wat veel andere bedrijven doen, namelijk: het plaatsen van een foto op de timeline van een Facebook pagina en vragen aan mensen om die wallpost te liken. Je kunt dan zien wie de wallpost geliked heeft maar je ontvangt geen e-mailadressen van alle deelnemers. En dat wil je nou juist! Daar komt Topshelf Media om de hoek kijken. Zonder onze Facebook applicatie is het onmogelijk om deze data van deelnemers te verzamelen.
In 2-stappen naar meer fans met onze Facebook applicatie
Hieronder komen de twee stappen aan de orde die u moet zetten voor de Facebook Like & Win actie.
Stap 1: Actie bepalen en prijs in het vooruitzicht stellen
Allereerst moet je bedenken wat jouw nieuwe Facebook fans kunnen winnen als ze gaan deelnemen aan jouw actie. Als je een vakantiehuisje hebt die je breder onder de aandacht wilt brengen, dan geef je bijvoorbeeld een weekendje of een week vakantie weg. Als je een kapsalon hebt dan kan je een make-over weggeven waarbij de winnaar een mooie behandeling kan winnen.
Verderop op deze pagina tref je ter illustratie een voorbeeld van een kapsalon die in samenwerking met een cosmetisch instituut een Make-Over als prijs in het vooruitzicht stelt aan de winnaar.
Stap 2: Teksten voor de actie schrijven + beeldmateriaal
Als je weet welke prijs men kan winnen dan ga je een paar korte en krachtige teksten schrijven en zoek je wat beeldmateriaal op ter illustratie van de actie. Dit kunnen wij ook voor je doen. Wij nemen je graag werk uit handen zodat jij kunt doen waar jij goed in bent. Jouw werk zit er nu eigenlijk al op! Wij gaan vervolgens met jouw teksten en afbeeldingen aan de slag en plaatsen deze in de Facebook applicatie die wij koppelen aan jouw Facebook pagina.
Werkzaamheden van Topshelf Media om de actie te lanceren
Met de teksten en afbeeldingen die wij van jou hebben ontvangen (of die we samen met je hebben bedacht) gaan wij plankgas aan de gang.
Stap I: plaatsen van de teksten en afbeeldingen
Als we jouw actie gaan opzetten met onze Facebook applicatie dan doorlopen wij diverse stappen.Ten eerste gaan wij alle teksten en afbeeldingen plaatsen.
Stap II: installeren van de Facebook Tab
Vervolgens installeren we een Facebook Tab op jouw pagina. Hieronder zie je een voorbeeld van zo’n Facebook Tab, zie de oranje pijl. De Tab komt onder jouw omslagafbeelding te staan.
- Hierboven zie je een Facebook pagina met de geïnstalleerde Facebook Tab die naar de deelnameomgeving leidt (zie het oranje pijltje)
Stap III: Fangate installeren
De doelstellingen van het organiseren van de Facebook actie zijn meerledig. Je wilt meer likes, je wilt engagement op je pagina (betrokkenheid) en je wilt in contact komen met je fans.
Met onze applicatie installeren wij allereerst een “Fangate” op jouw pagina. Dit houdt in dat elke deelnemer aan de actie eerst op de “Vind ik leuk” button moet klikken voordat er aan de actie kan worden deelgenomen. Je hebt nu een nieuwe like te pakken. Op de Fangate-pagina staat wat de actie inhoudt en hoe men kan deelnemen.
Na het geven van de like gaat de spreekwoordelijke poort open naar de deelnamepagina. Hieronder zie je een voorbeeld van de Fangate-pagina.
Stap IV: Deelnamepagina van de actie
Nadat de deelnemer op de “Vind ik leuk” button heeft geklikt, wordt de deelnamepagina automatisch geopend. Op deze deelnamepagina staat (nogmaals) wat de actie inhoudt, want er kunnen ook mensen deelnemen die de Facebook pagina reeds leuk vinden waardoor zij niet eerst op de “Vind ik leuk” button hoeven te klikken. Hieronder zie je een voorbeeld van de deelnamepagina. Als men zijn naam en e-mailadres heeft ingevuld dan is het een kwestie van een vinkje zetten om akkoord te gaan met de deelname voorwaarden en klaar. De deelnamevoorwaarden hebben wij standaard voor je liggen dus dat is geregeld.
- Hierboven zie je een voorbeeld van de deelnamepagina
Stap V: Pop-up “Deel met je vrienden” installeren
Nadat de deelnemer zijn naam en e-mailadres heeft ingevuld en heeft deelgenomen door op de “Versturen” button heeft geklikt, opent er automatisch een pop-up. De deelnemer kan hiermee aan zijn Facebook vrienden kenbaar maken dat hij zojuist aan de actie heeft deelgenomen. Hieronder zie je een voorbeeld van die pop-up. De deelnemer kan optioneel een tekstje plaatsen zoals je hieronder kunt zien.
Stap VI: Functionaliteit “Nodig je vrienden uit”
Naast de “Deel met je vrienden pop-up” bevat onze Facebook applicatie ook een functie waarmee de deelnemer zijn vrienden kan uitnodigen om aan de actie deel te nemen. Op de deelnamepagina die je hierboven ziet, zie je de button “Nodig je vrienden uit” staan. Als je daarop klikt, dan opent er een pop-up waar je al je vrienden kunt aanvinken om ze uit te nodigen, zie onderstaand voorbeeld.
Stap VII: Lanceren actie met Wallpost op Timeline
Als de actie helemaal door ons is opgezet in onze Facebook applicatie, dan kan de actie gestart worden. Dat doen wij door het starten van de campagne in onze applicatie. Op dit moment is de hierboven besproken Facebook Tab pas zichtbaar op jouw Facebook pagina.
Met alleen deze Tab ben je er nog niet helemaal want niet bij iedereen zal deze Tab automatisch opvallen. Bovendien wil je jouw actie “groots” aankondigen en dat doe je door een pakkende Wallpost (bericht) op de Timeline van jouw Facebook pagina te plaatsen.
Dat bericht bestaat enerzijds uit een tekst en anderzijds uit een afbeelding want afbeeldingen vallen nu eenmaal meer op en zorgen voor de “call-to-action”: jouw nieuwe fans zullen sneller overgaan tot actie! Hiernaast zie je een voorbeeld van zo’n bericht.
In het bericht wordt een link geplaatst naar de deelnamepagina van de actie. Hiernaast zie je een voorbeeld van de Wallpost op de Timeline van de Facebook pagina. De afbeelding is speciaal voor deze actie vormgegeven door ons.
Welke gegevens zet je in de Walpost?
In de Wallpost neem je de volgende elementen op:
- Tekst m.b.t. de actie: wat kan je winnen
- Call-to-action: wat moet ik doen om deel te nemen
- De (verkorte) link naar de deelname pagina
En nu op naar veel nieuwe Facebook likes, meer betrokkenheid bij jouw pagina en het aangaan van een relatie met jouw fans!!!
Wij staan voor je klaar
Topshelf Media staat voor je klaar om een Facebook actie te organiseren!
Wij verheugen ons er bijzonder op om samen met jou een fantastische Facebook Like & Win actie te organiseren! Desgewenst bedenken wij samen met jou het concept van jouw actie, schrijven wij de teksten voor de wedstrijd en geven wij het beeldmateriaal vorm. Vervolgens implementeren wij de officieel door Facebook goedgekeurde Like & Win applicatie voor je op jouw Facebook pagina en zetten wij de professionele campagne voor je op.
Meer omzet d.m.v. online marketing
Door de inzet van onze Facebook applicatie waarmee wij de Like & Win acties voor je organiseren, genereren wij nieuwe fans en abonnees voor jouw nieuwsbrief. En je weet: “The Money is in The List”. Een e-mailadres is geld waard. E-mailmarketing is nog steeds één van de meest krachtige tools, zo niet de krachtigste, om de relatie met jouw abonnees/fans aan te gaan en uit te bouwen. Het verhogen van jouw omzet volgt uit jouw e-mailmarketing campagnes door van je fans jouw klanten te maken. Indien gewenst helpen wij wij je daar graag bij.
Wij gaan nog een stap verder met onze more cure, more pay overeenkomsten. Afhankelijk van de scope van een project, het type bedrijf, de te vermarkten diensten of producten en de opgestelde doelen, ontwikkelen wij samen met jou een strategie. We stellen doelen op zoals meer bezoekers op jouw website, meer abonnees voor de e-mailnieuwsbrief en meer offerte aanvragen. Dan maken wij afspraken over hoe wij jouw omzet gaan verhogen en wat voor afrekenmodel we daarbij hanteren.
Meer weten? Vul dan hieronder het “Bel Mij Terug formulier” in of bel tijdens kantooruren 030-751.99.98.