Geen Warlock, Tigerblood of andere Sheenius boodschappen meer. Charlie Sheen is weer gewoon wat hij altijd al was. Een begenadigd acteur, verantwoordelijke vader en zijn nuchtere zelf. Saai? Dat is een term die nooit in dezelfde zin als Sheen genoemd zal worden. Sheen blijft altijd #winning. Charlie doet in een paar maanden waar Lindsey Lohen en Britney Spears na jaren prozac nog steeds niet in slagen: het leven weer in eigen regie nemen. En dat is precies wat Charlie doet. Niet alleen heeft hij zijn eigen sitcom Anger Management van de grond gekregen, ook heeft Sheen een commerciële manier gevonden om zijn destructieve waanzinnigheid van de afgelopen jaren met zelfspot weer te geven. Met Bavaria!
[youtube]zhgCDLmMuqI[/youtube]
Reclame voor het Nederlandse Bavaria
In een nieuwe commercial voor biermerk Bavaria 0,0% zien we de herrezen anti-held terwijl hij net uit de rehab kliniek komt. Een sobere Charlie ziet op zijn rit naar huis toe echter niets anders dan bier drinkende mensen, compleet uit context gerukt. Zwangere vrouwen lurken aan de fles, joggers lessen hun dorst met het vloeibare goud, zelfs politiemannen en taxi chauffeurs drinken op klaarlichte dag bier. Gelukkig is Charlie niet weer van de wagen gevallen en hoeft men niet aan zijn mentale gesteldheid te twijfelen. Eenmaal thuis wordt hij ontvangen door zijn vrienden en blijkt het om alcoholvrij bier blijkt te gaan.
Zelfspot en Roast
Charlie Sheen bewijst hiermee boven zichzelf uit te zijn gestegen. Waariedereen ten tijde van The Roast of Charlie Sheen vorig jaar nog bang was datSheen 2012 niet zou halen, doet Sheen vriend en vijand versteld staan met eenenergievolle, nieuwe versie van zichzelf. Vol zelfspot en charme laat Charlie de wereld zien dat hij niet alleen hersteld is, maar vooral de Charlie 2.0 weerzin heeft in het leven, in de zomer en in een verantwoord drankje: Proost! (bron: Social Media)
Over Topshelf Media
Topshelf Media ® zorgt voor het vergroten van de zichtbaarheid en omzet van en voorkeur voor organisaties, merken, diensten en/of producten. Dat doen wij door samen met onze klanten (online) marketingacties en campagnes te bedenken en/of door het ontwikkelen van de daaruit voortvloeiende digitale media.
Bij de digitale media die wij realiseren denk je aan robuuste en goed vindbare (mobiele) websites, webshops en webapplicaties. Denk ook aan het vormgeven en opzetten van Facebook Pages en E-mailnieuwsbrieven. Bovendien helpen wij onze klanten bij het opzetten en doorontwikkelen van hun Social Media accounts en het creëren van een positie binnen het Social Media landschap.
“Kennis brengt u van A naar B. Verbeelding brengt u overal. Wij laten onze ideeën graag tot de verbeelding spreken!”
Vul gerust het Bel-Mij-Terug-formulier in >> en wij bellen u op het door u gewenste moment terug.
Met multimediale groet,
Namens Topshelf Media
Martin Planken,
Chief Engagement Officer

Volg ons op Twitter >> @Topshelf_Media >>
Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Topshelf Media >>